Koniec treści
Marta Sokołowska
Teksty
Proszę, niech zapanuje pokój
Imagina
Fanatycy prawdy
Imperium Dzieci
Kamionna. Opowieści rodzinne
Reykjavik ‘74
Holzwege
Pałac w Bożkowie
Ryt
Księżna
javen saste i bahtałe
Mordechaj Tenenbaum. Wciąż jesteśmy liczni
Kopia paryskiego metra w kawałkach
Numer 14
Sowa Cynobrowa
Elsynor
Apolonia
Syria
Belinda. Retrospekcja
Zeno-san
Aktualności
Sztuka Marty Sokołowskiej na International Director and Dramaturgy Lab FOCAL POINT w Berlinie
Alois Alzheimer i Jego Dziedzictwo – Nowe Słuchowisko Marty Sokołowskiej
„Policjantki i Policjanci” – odcinek 1197: scenariusz i dialogi
„Nagrywam ci na telefon sen” w miesięczniku Twórczość
Marta Sokołowska pisze słuchowisko „Komedialnia 1748”
„Policjantki i Policjanci” – odcinek 1174: scenariusz i dialogi
Premiera słuchowiska „Serce. O Juliuszu Mieroszewskim” w Polskim Radiu
Podcast „Zamieniam się w słuch”: wywiad z Martą Sokołowską
„Policjantki i Policjanci”: scenariusz i dialogi
ULma w półfinale 17. Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej
Maraton Miniatur Dramatycznych w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Fanatycy prawdy. Kolejne spektakle w Teatrze Ochoty
Premiera słuchowiska FACECJE ELYANA
Szkic „po ojcu” Marty Sokołowskiej
Premiera słuchowiska „ULma” Marty Sokołowskiej
Marta Sokołowska. Życie i twórczość na Culture.pl
Recenzja spektaklu Zła krew
Zła krew w Teatrze Powszechnym
Słuchowisko „HYPNOS”
Popmoderna: Gra z pamięcią i zapomnieniem. Rozmowa z Martą Sokołowską, autorką „Imperium Dzieci”
Fanatycy prawdy. Spektakle w Teatrze Ochoty już w kwietniu
Proszę, niech zapanuje pokój Marty Sokołowskiej w półfinale Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej
Premiera słuchowiska „Imagina” Marty Sokołowskiej
Spektakl Holzwege online
Grudniowe spektakle KAMIONNA. OPOWIEŚCI RODZINNE w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
Conrad Festival 2022. P(r)oza dramat. Dyskusja z udziałem Marty Sokołowskiej, Ishbel Szatrawskiej i Szczepana Twardocha
Prezentacja szkicu scenicznego spektaklu „Proszę, niech zapanuje pokój” autorstwa Marty Sokołowskiej w reżyserii Piotra Domalewskiego
Spotkanie z finalistkami AURORY. Nagrody Dramaturgicznej Miasta Bydgoszczy
Prawda czy fałsz? Recenzja Tomasza Miłkowskiego spektaklu Fanatycy prawdy
Fanatycy prawdy
Premiera Holzwege w Teatrze Telewizji
Prapremiera „Fanatyków prawdy” na festiwalu Łódź Czterech Kultur
“Proszę, niech zapanuje pokój” Marty Sokołowskiej w finale AURORY Nagrody Dramaturgicznej Miasta Bydgoszczy
Powieść Imperium Dzieci na Festiwalu Mastercard OFF Camera 2022
Powieść Imperium Dzieci zakwalifikowana do Literackiej Nagrody Europy Środkowej Angelus 2022
Powieść Imperium Dzieci w „Katalogu książek z audiowizualną przyszłością” Word2Picture
Labirynt z matryc. Recenzja Pawła Chmielewskiego
Trzeci tom „Antologii współczesnego dramatu polskiego” już w księgarniach
Prorocy u kresu fantazji. Recenzja Igora Kierkosza w „Dwutygodniku”
„Atom nad Warszawą”. Tekst Marta Sokołowska
Wywiad z pisarką Martą Sokołowską o życiu, pisaniu i o książce Imperium Dzieci
Marta Sokołowska w Studiu festiwalowym Conrad Festival 2021
Spotkanie autorskie z Martą Sokołowską na Conrad Festival 2021
Lęk w kolorze złotym. Recenzja Filipa Łobodzińskiego
Spotkanie autorskie z Martą Sokołowską w ramach Conrad Festival 2021
Spotkanie autorskie z Martą Sokołowską
Imperium Dzieci to projekt totalny – wywiad z autorką Martą Sokołowską
Białoruskie echa spektaklu Reykjavik’ 74
Autorski komentarz Marty Sokołowskiej towarzyszący premierze książki Imperium Dzieci
Imperium Dzieci. Premiera powieści dystopijnej Marty Sokołowskiej
Premiera spektaklu Reykjavik ’74 Marty Sokołowskiej w Teatrze w Krasnojarsku
Kolejne spektakle Kamionna Opowieści rodzinne
Zapowiedź powieści Marty Sokołowskiej „Imperium Dzieci” już niebawem na łamach „biBLioteki”
Marta Sokołowska laureatką II edycji Nagrody Kraków Miasto Literatury UNESCO
Zadeptana rewolucja. Recenzja. Spektakl Kamionna Opowieści rodzinne
Omęt. Recenzja. Spektakl Kamionna Opowieści rodzinne
Spektakl Kamionna Opowieści rodzinne w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
Fadecja Poggia
Spektakl Reykjavik ’74 na podstawie tekstu Marty Sokołowskiej na Festiwalu New Drama 2020 w Tbilisi
Polsko-Rosyjskie Laboratorium Reżyserii opublikowało film ze spektaklu Reykjavik 74
Spektakl Reykjavik ’74 w ramach Festiwalu Rosyjsko-Polskiego Laboratorium Sąsiedzi w Kaliningradzie
Sekrety przodków, czyli Iwaszkiewicz odczytany inaczej
Kamionna. Opowieści rodzinne recenzja Aleksander Karwowski Przemiany na Szlaku Piastowskim
Premiera spektaklu Kamionna. Opowieści rodzinne Marty Sokołowskiej w reżyserii Mateusza Bednarkiewicza w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
Reykjavik ’74 Marty Sokołowskiej na Teatralnym Festiwalu „Кіт Ґаватовича” we Lwowie
Etiuda aktorów TEATRU na LEWĄ na podstawie tekstu Marty Sokołowskiej „Pałac w Bożkowie”
Spektakl Holzwege online TR Warszawa w ramach akcji „Zostań w domu, nie wychodź z teatru”
Premiera spektaklu „Reykjavik 74” na podstawie dramatu Marty Sokołowskiej w Mińsku na Białorusi
Belarus Free Theatre zaprasza na pokazy przedpremierowe spektaklu „Reykjavik 74” na podstawie dramatu Marty Sokołowskiej
Czytanie performatywne dramatu „Reykjavik 74” Marty Sokołowskiej w wykonaniu Belarus Free Theatre
Marta Sokołowska: teatr to miejsce, do którego uciekamy przed prawdziwym światem
O Tomaszu Sikorskim opowiedzieli jego przyjaciele
Marta Sokolowska. Writer, screenwriter, author
Toggle website search
Menu
Zamknij
Marta Sokołowska
Teksty
Proszę, niech zapanuje pokój
Imagina
Fanatycy prawdy
Imperium Dzieci
Kamionna. Opowieści rodzinne
Reykjavik ‘74
Holzwege
Pałac w Bożkowie
Ryt
Księżna
javen saste i bahtałe
Mordechaj Tenenbaum. Wciąż jesteśmy liczni
Kopia paryskiego metra w kawałkach
Numer 14
Sowa Cynobrowa
Elsynor
Apolonia
Syria
Belinda. Retrospekcja
Zeno-san
Aktualności
Sztuka Marty Sokołowskiej na International Director and Dramaturgy Lab FOCAL POINT w Berlinie
Alois Alzheimer i Jego Dziedzictwo – Nowe Słuchowisko Marty Sokołowskiej
„Policjantki i Policjanci” – odcinek 1197: scenariusz i dialogi
„Nagrywam ci na telefon sen” w miesięczniku Twórczość
Marta Sokołowska pisze słuchowisko „Komedialnia 1748”
„Policjantki i Policjanci” – odcinek 1174: scenariusz i dialogi
Premiera słuchowiska „Serce. O Juliuszu Mieroszewskim” w Polskim Radiu
Podcast „Zamieniam się w słuch”: wywiad z Martą Sokołowską
„Policjantki i Policjanci”: scenariusz i dialogi
ULma w półfinale 17. Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej
Maraton Miniatur Dramatycznych w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Fanatycy prawdy. Kolejne spektakle w Teatrze Ochoty
Premiera słuchowiska FACECJE ELYANA
Szkic „po ojcu” Marty Sokołowskiej
Premiera słuchowiska „ULma” Marty Sokołowskiej
Marta Sokołowska. Życie i twórczość na Culture.pl
Recenzja spektaklu Zła krew
Zła krew w Teatrze Powszechnym
Słuchowisko „HYPNOS”
Popmoderna: Gra z pamięcią i zapomnieniem. Rozmowa z Martą Sokołowską, autorką „Imperium Dzieci”
Fanatycy prawdy. Spektakle w Teatrze Ochoty już w kwietniu
Proszę, niech zapanuje pokój Marty Sokołowskiej w półfinale Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej
Premiera słuchowiska „Imagina” Marty Sokołowskiej
Spektakl Holzwege online
Grudniowe spektakle KAMIONNA. OPOWIEŚCI RODZINNE w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
Conrad Festival 2022. P(r)oza dramat. Dyskusja z udziałem Marty Sokołowskiej, Ishbel Szatrawskiej i Szczepana Twardocha
Prezentacja szkicu scenicznego spektaklu „Proszę, niech zapanuje pokój” autorstwa Marty Sokołowskiej w reżyserii Piotra Domalewskiego
Spotkanie z finalistkami AURORY. Nagrody Dramaturgicznej Miasta Bydgoszczy
Prawda czy fałsz? Recenzja Tomasza Miłkowskiego spektaklu Fanatycy prawdy
Fanatycy prawdy
Premiera Holzwege w Teatrze Telewizji
Prapremiera „Fanatyków prawdy” na festiwalu Łódź Czterech Kultur
“Proszę, niech zapanuje pokój” Marty Sokołowskiej w finale AURORY Nagrody Dramaturgicznej Miasta Bydgoszczy
Powieść Imperium Dzieci na Festiwalu Mastercard OFF Camera 2022
Powieść Imperium Dzieci zakwalifikowana do Literackiej Nagrody Europy Środkowej Angelus 2022
Powieść Imperium Dzieci w „Katalogu książek z audiowizualną przyszłością” Word2Picture
Labirynt z matryc. Recenzja Pawła Chmielewskiego
Trzeci tom „Antologii współczesnego dramatu polskiego” już w księgarniach
Prorocy u kresu fantazji. Recenzja Igora Kierkosza w „Dwutygodniku”
„Atom nad Warszawą”. Tekst Marta Sokołowska
Wywiad z pisarką Martą Sokołowską o życiu, pisaniu i o książce Imperium Dzieci
Marta Sokołowska w Studiu festiwalowym Conrad Festival 2021
Spotkanie autorskie z Martą Sokołowską na Conrad Festival 2021
Lęk w kolorze złotym. Recenzja Filipa Łobodzińskiego
Spotkanie autorskie z Martą Sokołowską w ramach Conrad Festival 2021
Spotkanie autorskie z Martą Sokołowską
Imperium Dzieci to projekt totalny – wywiad z autorką Martą Sokołowską
Białoruskie echa spektaklu Reykjavik’ 74
Autorski komentarz Marty Sokołowskiej towarzyszący premierze książki Imperium Dzieci
Imperium Dzieci. Premiera powieści dystopijnej Marty Sokołowskiej
Premiera spektaklu Reykjavik ’74 Marty Sokołowskiej w Teatrze w Krasnojarsku
Kolejne spektakle Kamionna Opowieści rodzinne
Zapowiedź powieści Marty Sokołowskiej „Imperium Dzieci” już niebawem na łamach „biBLioteki”
Marta Sokołowska laureatką II edycji Nagrody Kraków Miasto Literatury UNESCO
Zadeptana rewolucja. Recenzja. Spektakl Kamionna Opowieści rodzinne
Omęt. Recenzja. Spektakl Kamionna Opowieści rodzinne
Spektakl Kamionna Opowieści rodzinne w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
Fadecja Poggia
Spektakl Reykjavik ’74 na podstawie tekstu Marty Sokołowskiej na Festiwalu New Drama 2020 w Tbilisi
Polsko-Rosyjskie Laboratorium Reżyserii opublikowało film ze spektaklu Reykjavik 74
Spektakl Reykjavik ’74 w ramach Festiwalu Rosyjsko-Polskiego Laboratorium Sąsiedzi w Kaliningradzie
Sekrety przodków, czyli Iwaszkiewicz odczytany inaczej
Kamionna. Opowieści rodzinne recenzja Aleksander Karwowski Przemiany na Szlaku Piastowskim
Premiera spektaklu Kamionna. Opowieści rodzinne Marty Sokołowskiej w reżyserii Mateusza Bednarkiewicza w Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
Reykjavik ’74 Marty Sokołowskiej na Teatralnym Festiwalu „Кіт Ґаватовича” we Lwowie
Etiuda aktorów TEATRU na LEWĄ na podstawie tekstu Marty Sokołowskiej „Pałac w Bożkowie”
Spektakl Holzwege online TR Warszawa w ramach akcji „Zostań w domu, nie wychodź z teatru”
Premiera spektaklu „Reykjavik 74” na podstawie dramatu Marty Sokołowskiej w Mińsku na Białorusi
Belarus Free Theatre zaprasza na pokazy przedpremierowe spektaklu „Reykjavik 74” na podstawie dramatu Marty Sokołowskiej
Czytanie performatywne dramatu „Reykjavik 74” Marty Sokołowskiej w wykonaniu Belarus Free Theatre
Marta Sokołowska: teatr to miejsce, do którego uciekamy przed prawdziwym światem
O Tomaszu Sikorskim opowiedzieli jego przyjaciele
Marta Sokolowska. Writer, screenwriter, author
Elsynor
Strona Główna
>
Elsynor
Elsynor, czyli wszędzie
Tekst Marty Sokołowskiej
Centrum Sztuki Dziecka w Poznaniu